Iako u BiH kasnimo prilično čak i za regionom došlo je vrijeme da se sve češće javljaju firme i brandovi koji žele da u svoj posao uključe korištenje društvenih mreža. Činjenica, ta njihova potreba se najviše javlja zbog one “Vidjela žaba da se konji potkivaju pa i ona digla nogu”. Znači – ulaze u to na frku, zato što vide da to svi rade i da je moderno, a nekad ih uspiju na to nagovoriti i firme koje se bave pružanjem ovih usluga. Rezultat svega toga je povećana potreba za ljudima koji će to raditi, takozvanim “community managerima”. Ovo govorim zbog toga što mene sve češće neko priupita za ovakve usluge, kao “čuli smo da si dobra sa tim, radiš to, najvidljivija si i sl.” Još uvijek 99% takvih pitanja najviše liči na istraživanje tržišta i od svega ne bude ništa, ali jedno iskustvo želim podijeliti sa čitaocima mog bloga. Budite pametni pa (ako dođete u priliku da vas angažuju na ovakvim poslovima) učite na mojim greškama. Uštedićete sebi mnogo živaca. Konkretno ne želim imenovati aktere priče, znam da će se sami prepoznati ako ovo budu čitali. Neću ih imenovati zato što se smijem kladiti da nisu jedini i da [...]A


Pročitajte ostatak teksta

Pogledajte još tekstova od blogera: Cyber Bosanka

  Najnovije na Blogosferi

Ovo su detalji kojima možete ulepšati svoj dom

Okov za nameštaj Prvo na našem spisku su okovi za nameštaj, koji vam u prvom momentu mogu delovati možda i malo nejasno. Nekako smo navikli...

pročitajte celu vest
29.11.2018 0:01:09

kategorija:Razno

Komentariši

  Blogosfera Info Box

Blogosfera ima ukupno

4638 postova